ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ РЕЙТИНГУ НА ФАКУЛЬТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ
Щорічною традицією на початку навчального року є визначення кращих викладачів факультету менеджменту. Відповідно до Положення про рейтингову систему оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників Уманського НУС на факультеті менеджменту відбулося засідання рейтингової комісії (протокол № 2 від 21 вересня 2020 року).
Комісією в складі декана факультету менеджменту Наталії Вернюк, заступника декана з наукової роботи Світлани Каричковської, заступника декана з організаційно-виховної роботи Лілії Кустріч; завідувача кафедри менеджменту Інни Новак; завідувача кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Людмили Транченко; завідувача кафедри публічного управління та адміністрування Наталії Петренко; завідувача кафедри української та іноземних мов Наталії Комісаренко; завідувача кафедри соціально-гуманітарних і правових дисциплін Людмили Машковської проведено рейтингову оцінку роботи викладачів факультету менеджменту у 2019-2020 навчальному році.
За результатами рейтингової оцінки роботи науково-педагогічних працівників факультету менеджменту переможцями було визнано:
- у номінації «Краща кафедра факультету менеджменту» – кафедра туризму та готельно-ресторанної справи (3179,6 балів у розрахунку на одного викладача);
- у номінації «Кращий професор» – Людмила Транченко, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи (3355 бали);
- у номінації «Кращий доцент» – Олена Саковська, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи (5306,7 бали);
- у номінації «Кращий (старший) викладач» – Наталія Терещук, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи (3247 бали);
- у номінації «Кращий організатор наукової роботи» – Олена Саковська, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи (3694,5 бали).
Колектив факультету менеджменту щиро вітає переможців з заслуженими нагородами та бажає подальших успіхів в науково-педагогічній діяльності.